Příběh společnosti

Procházíte obchody, obchodní centra i města, ale pořád jako byste byli na jednom místě? Obchodů je spousta, ale všechny fungují stejně. Můžete strávit celý den v nákupním centru, ale přesto odcházíte domů s něčím, co může mít i kdokoli jiný. Stojany mají jen konfekční nabídku, omezenou v několika velikostech, a ber-neber. Ještě donedávna neexistovala žádná přidaná hodnota, žádná služba, která by mužům umožnila odlišit se. Tak se zrodil Cavalier…

Rozdíl mezi konfekcí a Cavalier

Základní kámen společnosti položili 13. 1. 2015 v Liberci partneři Petr Soler a Marie Vašková. Marie a Petr přišli společným vztahem na společné podnikání. Společným podnikáním vyřešili životní dilemata, která měli a upevnili i svůj vztah. Kruh se uzavřel. Marie se dnes věnuje tomu, co ji těší nejvíce - navrhování módy. Petr má na starosti to, co ho vždycky bavilo nejvíce a šlo mu nejlépe - rozvoj lidí.

Na začátku jsme spolu objížděli obchody a nákupní centra. Ale ačkoli jsme měnili regiony, města, prostředí, ačkoli jsme střídali různé značkové butiky, připadalo nám, jako když stojíme na místě. Měnily se vývěsní štíty a loga, ale jinak nic. Ať jsme navštívili jakoukoli konfekci, stále více jsme si uvědomovali, na jak nízké úrovni jsou služby v oblasti pánské módy – jde-li vůbec o služby!

My jsme totiž žádnou skutečnou SLUŽBU neviděli, šlo jen o PRODEJ produktů. Obchodů byla spousta, jenže všechny fungovaly principielně stejně. Někde v cizině nakoupily zboží a jejich největší přidaná hodnota byla postavená na myšlence: Vyberu dobrou lokalitu a budu čekat, jestli někdo přijde. Když ano, zeptám se, co chce, a to mu prodám. Nic víc. A tak se není ani čemu divit, že většina mužů má k perfektní byznysové módě daleko…

Vídáme muže, kteří tráví dny v nákupních centrech, a přesto jdou domů s kompromisem. Rozhodli jsme se vydat svou vlastní cestou a změnit způsob jakým se nakupuje oblečení. Ale pozor! Žádné obleky na stojany a do skladů se šít neměly. Nebyl tu přece ještě zákazník. Tak proč bysme měli šít něco, co by se druhým nemuselo líbit nebo sedět k jejich postavě či naturelu?

Značku Cavalier začalo dělat něco jiného - základem naší filosofie nebude produkt, ale právě ta služba.

26. 3. 2015

1. Klient

1. 6. 2016

Otevření Cavalier STORE Praha

28. 4. 2017

1 000 Klientů

1. 11. 2017

Otevření 4. Cavalier STORE v ČR

9. 11. 2018

5 000 Klientů

Nebudeme hledat zákazníky na již hotové produkty, nýbrž zákazníky, kteří se stanou spolunávrháři vlastního produktu. Oni sami budou ztělesněním naší značky. Vycházíme z přesvědčení, že lidé sami mají nejlepší představu, co se jim líbí a v čem se cítí nejlépe. A pokud tu představu nemají, využijí u Cavaliera módního konzultanta.

Nikoli ten oděv, ale právě ti klienti - kavalíři jsou ztělesněním podstaty naší značky, my jsme pouze jejich prodlouženou rukou do světa módy. Naši konzultanti je učí kombinovat – aby z co nejmenšího počtu kusů oblečení na míru sestavili v průběhu týdne co největší počet barevně i stylově vyladěných setů. 

Marie Vašková

,,Mým posláním je změnit způsob nakupování pánského oblečení. Cítím, že většina mužů, prožívá velké rozčarování, když mají chodit po obchodních centrech a hledat oblečení, které by jim padlo a zároveň odpovídalo jejich představám. U nás to mohou řešit se mnou, nebo jinou módní konzultantkou v klidu u kávy bez jakéhokoliv stresu. Navíc mě vždycky inspirovalo vytvářet kreativní pracovní prostředí pro ženy se zápalem pro módu, které teď mohou pracovat v módním průmyslu a žít svůj sen jako já”

- Marie Vašková

Petr Soler

,,Tak, jako svět módy a úspěchu propojil nás dva, tak se i my dva snažíme propojovat svět módy se světem úspěchu. Chceme přimět lidi k zamyšlení, že kdo chce být úspěšný, měl by se módou zabývat. Neboť těch nejrychlejších změn ve svém životě docílíme tehdy, zlepšíme-li smýšlení o nás samým. Tedy to, do jaké míry se cítím dobře, když vidím svůj odraz v zrcadle. Věřím, že branou k našemu potenciálu je zdravá sebeúcta. A možná právě ta “zdravá sebeúcta” je to, co nám, českým mužům, oproti "západu" chybí.”

- Petr Soler

Přidejte se k nám…

a staňte se součástí úspěšného příběhu. Více vám zodpovíme na osobní schůzce. Stačí, když nám o sobě dáte vědět.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.