Příběh zákazníka - Mé zkušenosti se službou SMART ŠATNÍK
Nedávno jsme byli zvyklí poskytovat jenom dokonale padnoucí obleky nebo košile na míru, ale inspirováni našimi zákazníky jsme naší službu přeformovali do alternativy tradičnímu nákupu oblečení v obchodních centrech. Výsledkem je úspora času, dlouhodobá spolupráce a samozřejmě perfektní oblečení, to vše charakterizuje dnešní SMART šatník.
Ale jak je to ve skutečnosti, když svou image svěříte do rukou našeho módního konzultanta a rozhodnete se naplno využít naší službu? Tuto otázku jsme položili našemu klientovi, Honzovi Beranovi, dvaatřicetiletému IT manažerovi.
Honzo, jaké byly vaše prvotní očekávání od spolupráce?
Už od prvního telefonátu s Maruškou, mou módní konzultantkou, jsem vycítil, že to bude jiné než doposud," odpověděl Honza. "Doufal jsem, že získám kompletní šatník bez vlastního úsilí, protože nejsem si jistý, jak správně kombinovat jednotlivé kousky. Mnohokrát se mi stalo, že jsem si pořídil oblečení, které jsem nakonec vůbec nepoužil, protože jsem ho neměl s čím kombinovat.
Jak jsi řešil oblečení předtím?
Dříve jsem si nakupování užíval, ale postupem času jsem se v tom trochu zlenivěl a začal si kupovat vlastně pořád to samé. Oblékal jsem se především sám a měl několik oblíbených značek. Přestože jsem se snažil o smart casual styl, často jsem skončil u streetového oblečení. A když přišla nová práce, nebyl jsem schopný přizpůsobit svůj styl.
----
24 kousků, které nesmí chybět v šatníku správného kavalíra. Jaké kousky oblečení by rozhodně neměl postrádat žádný úspěšný muž ve své šatní skříni? Dozvíte se v dalším článku z našeho blogu.
----
Proč jsi si vybral naši firmu, když jsi nás předtím neznal?
Koukal jsem se i na konkurenci, ale tam mi to přišlo jako pouhá dodávka oblečení. Mě zaujaly hlavně vaše služby. Líbilo se mi, jak se zabýváte komplexním řešením a využíváte produkty na míru. Ale nejdůležitější faktor byl způsob financování. Nechtěli jste po mě peníze najednou. Na začátek jsem si nechal ušít jenom košili, přesvědčil se o kvalitě a díky členství v Klubu kavalírů jsem dále pořizoval oblečení za lepší ceny a s průběžnou platbou.
Takže největší přínos bylo poradenství, jak se oblékat?
Co mě nejvíc potěšilo a usnadnilo mi život, bylo to, že když něco potřebuji, nemusím nad tím přemýšlet a konzultantka mi sama řekne co a jak. Maruška mi ukázala, že jedna věc je mít oblečení a druhá je ho umět nosit - a hlavně tedy, jak se o něj starat, aby vydrželo.
Jak jsi reagoval, když přišly produkty, které sis nechal vytvořit?
Všechno bylo perfektní, všechno sedělo. Už od začátku byla spolupráce příjemná a naplnila mě vysokým očekáváním, takže jsem vlastně ani neměl pochyby, že by mělo být něco špatně.
Jak vypadá oblečení po téměř třičtvrtě roce?
Z hlediska kvality oblečení nevidím žádný rozdíl oproti době, kdy jsem ho poprvé přinesl domů. Ale musel jsem oslovit konzultantku, abych se dozvěděl, jestli se s mým hubnoucím tělem dá něco dělat. Ta mi zůžila kalhoty a teď, když se vrátím z Japonska, půjdou na řadu i košile.
----
Máte své POWER oblečení? Co si vzít na sebe, pokud se potřebujete přimět k vyšším výkonům? O tom i více se dozvíte ve videočlánku z našeho blogu.
----
A nosíš ho jen na speciální události, nebo běžně?
Oblečení od Cavalier nosím běžně od pondělí do pátku. Převážně tedy do práce.
Jaká byla reakce tvého okolí na tvou novou image?
Lidi se mě v práci ptali jestli nejdu na pohovor do nějaké konkurenční firmy. Ale je pravda, že jsem v tom období vlastně i měnil práci a tak přešel do prostředí, kde mě nikdo nezná. Z těch, co mě znají, mě mají za frajera.
A zažil jsi díky tomu oblečení už nějaký úspěch?
Je mi o dost příjemnější se bavit s lidmi na vyšší úrovni a nemusím se za sebe stydět. Dokonce i v novém pracovním prostředí, kde mě nikdo nezná, mě mají za frajera. Ačkoli nemohu říct, že bych kvůli tomuto oblečení dosáhl nějakého konkrétního úspěchu, určitě mohu říct, že mi pomohlo eliminovat neúspěchy.
Jak vidíš rozdíl mezi naším oblečením a konfekčním oblečením?
Předtím jsem oblečení na míru nikdy neměl. Díky tomu, že nemám atypickou postavu, vlastně ani nemusím. V konfekci vždy něco najdu, takže tento benefit nevnímám. Ale na druhou stranu, jak jsem říkal, oblečení se mnou neroste, ale díky vám se mnou roste. A drobnosti jako vyšitý monogram nebo jiné individuální prvky mi připadají velmi příjemné. Na to se dá zvyknout.
Vážíme si Tvého příběhu, Honzo. Děkujeme za vaše sdílení zkušeností s naší službou. Můžeme se těšit na další spolupráci?
Rozhodně, jsem přesvědčený, že spolupráce s Cavalier byla jednou z nejlepších rozhodnutí, které jsem učinil pro svůj osobní styl. Těším se na další úspěšnou spolupráci.
Nevíte-li si rady s výběrem vhodného materiálu, případně jak spolu oblečení kombinovat tak, aby z co nejmenšího počtu kusů vám vzniklo co nejvíce sladěných setů, pak se vám bude líbit naše nová služba SMART ŠATNÍK.
----
Přečtěte si další článek z našeho blogu: 3 typy lidí, co nejčastěji využívají SMART šatník. Který z nich jste Vy?
----
Rozhovor vedl Petr,
Cavalier.